25 Oportunități | 36 Organizații

Asociația Un Zâmbet Bacău are nevoie de un coordonator de voluntari!

Ti-ar plăcea să lucrezi cu o echipa de voluntari și să îi coordonezi? Te pasionează resursele umane și ai în sânge dorința de a-i ajuta pe cei din jurul tău să se dezvolte? Atunci acceptă provocarea și aplică pentru a deveni Coordonatorul de voluntari al Asociației “Un Zâmbet” Bacău!

 Denumire poziție: Coordonator Voluntari;12310704_930058347031982_1155499766661773615_n

Locație: Bacău, România;

Durata minimă a stagiului: 12 luni;

Tip contract: Contract de voluntariat în baza Legii nr. 78/2014, pe baza căruia vei primi un certificat de voluntariat ce îți va recunoaște experiența profesională.

Termen depundere candidatură: 18 Decembrie 2015;

Perioada de probă din momentul selectării: minim 1 lună;

Responsabilitățile și sarcinile tale principale:

  • Participarea la realizarea strategiei anuale privind managementul voluntarilor;
  • Crearea și implementarea de proceduri de management al voluntarilor;
  • Derularea de procese de recrutare și selecție, dezvoltare, motivare, evaluare a voluntarilor;
  • Administrarea bazei de date a candidaților și a voluntarilor existenți în asociație;
  • Realizarea și actualizarea fișelor de voluntariat;
  • Susținerea de interviuri de selecție, training-uri, evenimente interne adresate voluntarilor AZB;
  • Verificarea existenței permanente a contractelor de voluntariat și ale altor documente obligatorii la înscrierea în asociație a noilor voluntari;
  • Susținerea training-ului de acomodare pentru voluntarii nou veniți;
  • Monitorizarea activității voluntarilor, alături de managerul de proiecte educaționale;

 Coordonatorul de voluntari are un rol esențial în AZB: susține activitatea celor care derulează cu entuziasm și dăruire proiectele asociației, adică voluntarii. Dacă voluntarii noștri sunt speciali, atunci și noi ne dorim o persoană deosebită pe postul de coordonator al lor. Astfel, căutăm pe cineva care să îndeplinească următoarele cerințe (nu ne supărăm dacă le și depășește):

  • Experiență dovedită în resurse umane (recrutare și selecție, training și dezvoltare); constituie avantaj experiența anterioară în mediul nonprofit și în coordonarea de voluntari;
  • Experiență în coordonarea unor echipe;
  • Background în derularea de acțiuni de voluntariat (în echipa sau pe cont propriu);
  • Abilități excelente de comunicare, oferire și primire de feedback constructiv;
  • Inițiativă și creativitate;
  • Ambiție orientată către rezolvarea eficientă și amiabilă a potențialelor conflicte;
  • Persoană responsabilă, organizată și structurată;
  • Bune abilități de coaching și empatie;
  • Flexibil în a accepta și adopta viziunea asociației;
  • Disponibilitate de timp: minim 2 de ore pe zi;
  • Limba engleza: minim nivel mediu;
  • Foarte bune cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Cunoașterea solidă a prevederilor Legii nr. 78/2014 (Legea Voluntariatului);
  • Bun cunoscător al activităților organizației (www.asociatiaunzambet.ro,www.fingerprint.asociatiaunzambet.ro, facebook.com/asociatiaunzambetbacau );

Noi investim în formarea și experiența ta, iar tu îți investești timpul și dedicația pentru a sprijini dezvoltarea voluntarilor pe care îi coordonezi. Această poziție nu este, momentan, remunerată, dar oferim un context real și util de pregătire pentru o profesie de viitor.

Coordonatorul de voluntari este, în baza Legii nr. 78/2014, o profesie nouă și plină de oportunități pe termen lung.

Oferim:

  • Training în cadrul asociației (recrutare, selecție și managementul voluntarilor);
  • Materiale, instrumente și know-how pentru dezvoltarea în domeniul coordonării de voluntari;
  • Posibilitatea (și accesul prioritar) de a participa gratuit la training-uri organizate în alte țări europene, prin programul Erasmus+ (training-uri, seminarii, schimburi de tineri ca lider de grup);
  • Spațiu de lucru și desfășurare evenimente, dar și flexibilitate (posibilitatea de a derula de acasă activități ce nu presupun întâlniri face-to-face);
  • O echipă bine structurată, cu aspirații înalte și cu un înalt grad de profesionalism;
  • O experiență unică;

Procesul de recrutare va avea următoarele etape:

  1. Trimiterea CV-ului si a scrisorii de motivatie la asociatiaunzambet@yahoo.com până pe data de 18 decembrie 2015.
  2. Participarea la interviu.
  3. Decizia finală.
  4. Perioada de probă este de minim 1 lună.

Notă: În cadrul fiecărei etape se va realiza o triere progresivă a candidaților.

Persoană de contact: Gabriel Carnariu, 0752.698.112.

Sursa: aici

« »